Rubrik:

♥okej :)
vi hade iaf lunch idag efter bilden (inlägget under)
sen typ gympa och jag, tova, alice, kajta, julia och... öhm kommer inte ihåg om de va någon mer (?) sorry isf x) skit samma, vi gick iaf spåret och typ flumma lite :P

skogen! "O

sen hade vi matte och då gick jag hem för mitt huve typ dog och vi skulle igentligen slutat 15.45! :S  och om jag skulle ha varit kvar till då, hade jag inte suttit här och skivigt nu (hade varit död !)

sen sov jag iaf typ några timmar till mamma kom hem och sen åkte hon med markus te bandyn och då typ somna jag om xD


sötaste bilden på ilana (från typ förra veckan)

ful bild på mig (och julia i kanten) och ja -jag vet att jag ser störd ut

sötaste kusinen (a)


och jaA nu ska jag typ packa bandy sakerna eftersom jag måste åka direkt från skolan till träningen imorron "/

men pööööösssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0