Hiss & Diss!


jag vill börja med att hissa Tova Alice och Katja som startade den mest meningslösa bloggen www.skrattaatwille.blogg.se x)

sen vill jag hissa min klass som är den typ bästa klassen som finns x)

hissar också musik, utan musik... hm, då skulle jag nog typ dö!

sen måste jag också hissa alla söta små läsare som kollar in på min blogg varje dag även fast jag inte bloggar x)



vill dissa att det är kallt ute!! 

dissar att helgerna är för korta!

måste dissa min mobil som ser ut som jag vet inte vad!

och måste verkligen dissa ALLA som snackar skit ! ! ! ! ! Ni kan seriöst gå och dö!


Haha - datorn fuckar upp sig så de tog lite tid

men pöss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

"som startade den mest meningslösa bloggen"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH xD

2010-09-17 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0