sjukt jobbigt!

dog serriöst idag ! behöver jag säga något annat än att jag höll på att svimma efter lite mer än halva för att jag hade så jävla ont i knäna!?!


men nu kommer lite bilder som jag snodde från Ellies blogg pga att min kamera på mobilen har pajat helt nu!
(Förut räckte det med att man höll in en lite knapp på baksidan av mobilen samtidigt som man tog kort (det va tillräckligt kompliserat de!) men nu har ju den knappen såklart låstnat och man måste trycka in en typ hårnål där knappen skulle suttit bara för att ta kort... *ElinDampar!*)

Bilder:

om man inte har nummer lappen på benet e man efter! xD

ett tips - prata inte i telefon och försök gå över typ en jävla flod! x)
ni vill inte veta hur jävla halt de va där asså! och jag tycker faktsiskt lite
synd om simon som troligtvis blev döv när jag skrek som fan rakt in i telefonen! xD

host host.... mina skor var rosa innan starten!

coolaste bilden serriöst! Ellie hitta en ros som typ låg på marken !?
-när vi satt utanför turken efter och klunka energidryck för att bli normala igen! xD

sen efter drog jag, olga och mimmi hem te mig så att jag kunde få byta kläder och sen gick vi hem till olga och sen gick jag och mimmi tillbaks typ till mig (-också gjorde vi inte de ;PppPppppP (hahah mimmi)) vi va typ väldigt höga eller nått och sa ;PpPppPpP efter allt vi sa (?) xD
sen gick jag typ hem och sov xD
sen kom bäästizzhw *eFulltSerriös!* från norrköping och då drog jag såklart hem te olga och träffa honnom ;D
och sen vid typ 11 drog jag hem och nu sitter jag här mä jonte i luren xD 
jonte hälsar te alla bara så ni vet ! :D 

men nu ska jag duscha och göra mig i ordning (har faktiskt match imorron så jag kan inte vara vaken allt för länge) 

puss! ♥

 

ajuste Evelin ville att jag skulle göra ett video inlägg, e de någon annan som vill de också?? ;P
för i så fall skulle jag behöva nån som fixar min fuckade dator som det inte går att ladda upp videor på x)


Kommentarer
Postat av: Julia

2010-09-25 @ 16:21:18
Postat av: Julia

2010-09-25 @ 16:22:17
URL: http://juliamerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0