-.-

har inte hunnt blogga något från skolan idag, har haft typ fullt upp x)

idag gick jag iaf upp 7.40 eftersom jag har sovmorgon på torsdagar och börjar 10.10 ;D 
hade so, sen lunch, efter de träslöjd(....) verkligen mitt favorit ämne *host,host!* nä men jag gjode iaf klart de vi skulle göra (typ en pil/nånting meningslöst???) oxh jag oh ilana ska iaf göra snyggaste smyckes hängar saken nästa vecka (eller vi har studie dag då så de blir veckan efter de) men iaf sen efter slöjden hade vi svenska och efter den skulle vi ha haft gympa men våran gympa lärare var sjuk så vi fick sluta tidigare (YeY!!)  

då skulle jag iaf träffat simon i huddinge men dom orkade inte vänta på bussen som skulle gå om typ en timme (?) så jag åkte till tumba och träffa andra simon och jonte ist XD

och jaA... sen när jag kom hem typ somna jag framför teven (jag e verkligen alltid trött - ja!)
och nu så blir det snart film men först en vacker liten driv bild:


ssssheexxxxiiiiigt X')
XD

....och dagens låt:

pöss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sööt<3

2010-09-24 @ 19:14:05
URL: http://alexandras.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0