SIMON!

hhahaha :P
sitter och snackar med sötaste simon i luren
snubben e bara för bäst! (a)

vi vet att de inte kommer bli som förut men tillsammans e vi starkare än allt annat x')



jahapp... ska jag varar sådär rolig och berätta vad jag har gjort idag då? .... ja de tycker jag x)

först försova jag mig 40 min :S men hann konstigt nog till tåget ändå ;D
sen kom jag te skolan och hade so (typ låg och sov xD )
sen hade vi no/tk och försökte få en lampa lysa med hjälp av ett batteri (gjorde typ de i 2an?)
sen hade jag spanska (typ lite halv flumm, martina typ bråka lite me elizabeth (våran spanska lärare)

sen va de lunch (nån kyckling sak)

efter de va de engelska (ingen kommentar.... förutom att de e vääääldigt jobbigt att springa i skogen!) 



nån (typ gammal) bild

nu ska jag fortsätta snacka med min underbara simon

bloggar nog inget mer ikväll (hahahaha ;P)

puss på er (a)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0