pluggar... "/

sitter och pluggar engelska... trååååk ;S

(orkade inte blogga igår... de hände massa saker "/ )

idag gick jag upp kl. 7 "/
typ sminka mig och gjorde mig i ordning sen vid 8 åkte jag och mammi te vårdcentralen (skulle ta blodprov och så...)
sen åkta jag och mammi ner till centrum och käka frukost på fiket och prata lite... :)
fast sen fick vi skynda hem igen och hämta min bok som jag va tvungen att ha me te skolan
sen åkte jag te skolan och allt va typ som vanligt ... "/
TRÅÅÅK ... !

sen skulle åkte jag hem och somna ett tag och plugga lite spanska och nu sitter jag som sagt och pluggar engelska... vi har sjukaste glosorna... fattar verkligen nada!

(nån som kan skicka den där länken te mig dom man kunde öva på dom???)

men nu måste jag plugga sen blir de fan sova! har inte sovit på typ 200000 år känns de som :D 
pöss på er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0