-.-

♥sorry bloggade inte igår ... igår, vad hände då??
haha kommer fan inte ihåg :P



idag har jag iaf spelat match (-ingen komentar)
sen åkte jag me mamma å pappa och kolla på massa saker te badrummet (vi ska bygga nytt)
sen åkte jag hem och duscha sen åkte jag och mammi te skhlm

jag köpte:
Blått linne, Gina 
Stickad kofta, Gina
Kofta, Gina
Leggings, Gina
Jeans, Vila

tror de va allt, e faktiskt väldigt nöjd :D

sen åkte vi te heron och kolla på "himlen e osyldigt blå"
den va helt ok faktiskt...
efter de skulle jag kanske ha träffat moa, amanda och nåra andra, men jag e typ helt död!
ni fattar inte hur ont jag har i halsen och huvet!?! (+ att jag säkert har feber nu)
D Ö D ! ! ! !

imorron ska jag träffa lite människor iaf... säger inte vilka! (-Elin har hemlisar för er!)  sen ska jag te tullinge och kolla på träningen tror jag... (får inte träna för mamma!)


nu får jag damp för att jag inte kan ta några kort... (Mobil kamera + Kamera = Trasiga)

men den här bilden får funka (a'


sötaste ungarna asså! :D

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0