sorry att ja inte har bloggat sen jag kom hem!

men resan va väldigt lyckad iaf!

vi gjorde inte så mycket mer än att sola och bada.... x)

säger inte så mycket mer än att alla e väldigt sura på mig eftersom jag e mycket brunare än dom! (vilket e posetivt) :D 
 
köpte en ny parfym (och faktiskt iiiiiiiiinnnnnnggggeeettt annat!)
Viktor & Rolf  Flowerbomb
(den luktar sjukt gott!)


men nu kommer lite mobbade/härliga bilder

nettan mamma och jag i polen

midda... (y)

någon försökte (och lyckades) ägga vår balkong.... (udda?) "O Hahahahahaha x)

(?)

jag och mamma (höm.... min ben ser feta ut :S )

fuck face! :*

nej vadå trött? vad menar du? hahahah (på väg hem) 

de va några av bilderna iaf
puss på er (a) 

Kommentarer
Postat av: Maija

Haha, sööta bilder! "D <33

2010-11-10 @ 18:45:10
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0