...prao....

första prao dagen avklarad!
har praoat på marielundsförskola (?)  
på en avdelning med 1 och 2 åringar (jag va mest med 1 åringarna)
hihi de har varit riktigt kul faktisk :D
dom va jätte blyga i början och vågad typ inte ens gå förbi mig men sen blev dom jätte gulliga och så ;) <3

började typ vid 8 så nettan (faster) kom och hämta mig vid 7.30 sen typ vid 15 kom farfar och hämta mig och så åkte vi hem till dom små skit ungarna här.... (dom är 2 och 4, asså jag e hemma hos farmor och farfar) :)

men imorron börjar jag vid 9 sen slutar jag vid 15-16 nån gång tror jag ;P sen kommer pappa och hämtar mig vid typ 5 hos farmor och farfar

men nu ska jag gå och dricka en kopp te sen ska jag sätta mig framför teven ett tag
puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0