plugg!!!!!!

hey där!

har inte gjort någon ny design idag, men det känns som om jag inte har gjort något annat än att plugga...
vakna typ vid 12, gjorde mig i ordning och åt lite sen drog jag till olga typ vid 1 halv 2 typ  (?) och vi plugga so i typ minst 3 timmar (fast olga hade pluggat några timmar innan jag kom!)
aha... vi va iaf fett duktiga! (y)

...men tyvärr är inte mina föräldrar stålta över mig ändå! för när jag kom hem och sa att jag hade pluggat fett mkt frågade bara mamma om jag va klar, då sa jag nej eftersom de e fett mkt man måste kunna, då sa mamma att de inte va mat än och att jag kunde gå upp och plugga någon timme till och då: *ElinFårDamp!*
jag blir så irriterad! :@


men aja, sen åt vi iaf midda (haha hela familjen åt olika maträtter!) och efter de typ förhörde mamma mig på son (religion) och sen kollade vi på "the eclipse" nån typ "skräck" film som igentligen inte alls va bra !


och nu sitter jag här och e fett trött så jag ska typ gå och sova x)


ajuste! min tjöja/linne som jag hafe bestält (vet inte om jag skrev de förut??) kom iaf idag... hihi (a)

(failad bild men jag orkar inte bry mig xD)

men puss och godnatt ! ♥


Kommentarer
Postat av: Engla

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 11:00:01
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0