jag ska skärpa mig !

alldeles för dålig uppdatering jag vet!!!!!!!!!!!
men bloggen hinns lixom inte me i mitt liv.... x)

men nu ska jag skärpa mig (igen!)

L O V A R ! ! ! ;D




idag har jag varit i skolan... börja halv 9 och sluta vid 20 över 3 (?) fast jag drog vid typ 20 över 2 ist för jag orka inte stanna på matten :P 

dagen har varit typ... helt ok (eller nått ??)
hade bara SO, sen igentligen NO men då va jag och alice på elevrådsmöte sen matte sen svenska (ja, jag har 2 matte lektioner på måndagar i vanliga fall) 
så jag hade bara 3 lektioner idag vilket va skönt ^^
....min hjärna har varit lite överbelastad med massa tankar vilket iofs e som vanligt "/
inte bra Elin!

skulle behöva sova... har typ inte sovigt på hela helgen känns de som! somnat alldeles för sent och vaknat alldeles för tidigt (dock inte frivilligt!)


den bjuder vi på

men nu ska jag ner och kolla om min lilla familj hade tänkt äta nån midda eller om jag kan ringa till nån liten gullig person som vill hitta på något (?)

pöss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0