det blev tydligen middag x)

....så maten va klar precis klar när jag kom ner så nu har jag ätit klart :)

Vet inte vad det är för fel på mig men jag kan va jätte hungrig sen så äter jag typ en tugga och så blir jag så mätt så att jag skulle kunnna spy (så blev det nu!). Eller så e jag inte hungrig alls och så äter jag lite ändå och så blir man bara mer och mer hungrig för varje tugga xS
lovar att jag e typ sjuk ! :o


-livet handlar om att bjuda på sig själv (det är därför jag har målat över min mun!)

men nu ska jag antingen messa jonte och kolla om han vill göra något eller så ska jag hitta på något annat "/ besluts ångest ! xD

men puss på er (a)

Kommentarer
Postat av: Maija

Söta du Elin!! :D <33

Diiiss på matten idag xD <333

2010-11-29 @ 20:02:40
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0