duktigt Elin...!

eller inte, men igår funkde faktist inte blogg.se så de va inte mitt fel att jag inte kunde blogga!


men idag har jag varit i Tullinge på avsutning me bandyn, de började me ÖSREGN inte så najsigt, men sen slutade de regna och då körde vi lite brännboll (fast jag och Maja va inte mä, för alla skulle bli så avundsjuka för att vi va så bra *host *så vi tittade på ist...)

men sen kom jag hem nån gång och åt lite midda sen drog jag upp till Olga och va me henne ett tag, och sen åt hon lite midda och sen åt vi tårta xD när vi va klara gick vi till Milla och va lite me henne...


från tiden när jag lekte cool -  nu behöver jag inte leka längre 
DET KALLAS SJÄLFÖRTROENDE...!!! (inget annat!) 

jag har inte så mkt mer att berätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0