sorry - BILDBOMB...!

sorry att jag inte gjorde något långt inlägg igår, men jag va faktist inte ens inne på datorn så ja...

men nu kommer det en liten bildbomb - titta och njut !


Igår:


jag, Gabby, Ilana, Ellie och Maija


Alice, Katja, Tova, Maija, Gabby, Ellie och Ilana


Ellie, Maija och Gabby


dålig tajming (?) xD


liiiiiiiiite *host* fuck face...!


Ilana


ingen komentar...


vi blev lite höga på gräset LIVET!!!!

Idag:


kläderna som jag hade på student middan (hos min kusin)








mitt hår har redan växt ut sen jag klippte mig =D

(de blev lite mycke ego-bilder på "idag", men de får va så nu)



men nu ska jag sova - ska jobba lite imorron (asså me bandyn inför prag-resan) så jag ska va i Tullinge klockan 10, snacka om sovmorgon.... *host!*








Kommentarer
Postat av: Tessan

Söt outfit (: <3

2010-06-05 @ 09:19:04
URL: http://tessies.webblogg.se/
Postat av: Maija

Nåå, så gulliga kläder på "idag" ^^ !

Snacka om sööt Elin.. :)

Kram <33

2010-06-05 @ 12:24:42
Postat av: Gabby

Elin e alltid söt ;D <333

2010-06-05 @ 16:06:15
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Ilana

Klänningen var ju jättefin, du kan ju ha den på skolavslutningen om du inte hinner sy klart den andra! :)

2010-06-05 @ 21:55:08
Postat av: Elin <3

troligtvis kommer jag ju inte hinna de, så de får väl bli den där x'D

2010-06-05 @ 23:39:56
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0