min lilla dag xD

jaa, idag det skola som vanligt...
typ matte,
idrott,
(lunch)
svenska,
resurs,
no
fast jag va inte me på no:n pga ont i huvet xD
så jag va hemma ganska tidigt och då gick jag och la mig...
somna nog till en halv timme iaf, sen kom mamma hem och då åkte vi tilllbaks till skolan för typ "klass träff"


säääääääääääär bild men de e iaf Ellie och jag som "dansar"


på gympan


Julia och Elllie på gympan


en väääääääääääldigt (!) ful bild på mig vid peddo stället xD


Maija


Gabby (som står där bakom) Ellie (som ligger längst bort) och jag ;P


Kommentarer
Postat av: Maija

"Tog" du den där sista bilden från mig? "o <33

Det gör inget om du gjorde det men det skulle vara gulligt av dig att fråga nästa gång.. :)

kram

2010-06-02 @ 13:42:10
Postat av: Anonym

vart ligger peddo stället

2010-09-20 @ 15:11:16
Postat av: Elin <3

typ i skogen nån stans xD



om du skriver vad du heter kan jag kanske förklara bättre...

2010-09-20 @ 17:38:13
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0