blogg.se = helt sär!

vet inte om det bara är så på min dator... men allt jag skriver hamnar lxm på en rad och kommer alltså uppe på varandra... man ser typ inte ett skit! ocj sen om man laddar upp bilder kommer dom också uppe på varandra och då der man inte texten heller! men imorron åker jag ut till landet med markus, farmor och farfar så de blir ingen bloggning på ett tag "/ (vi har inget internett där ute!) men asså jag ser inte ett skit av vad jag skriver just nu, så puss och hejsdå... lover att blogga när jag kommer hem! (hopas att det här går att läsa nu) Love You!♥


Kommentarer
Postat av: Ilana

Aa, visst, åk du bara. Jag slår vad om att det var du som sa att ni skulle åka dit bara för att du inte vill se Eclipse. :)<3

2010-06-23 @ 20:29:27
Postat av: Elin <3

ofc! haha nej men jag e ju ekonomisk så jag skulle ju ändå inte ha råd... x) <33

2010-06-27 @ 00:49:05
URL: http://elinnnea.blogg.se/
Postat av: Ilana

Men ååh, prutt.

Haha, lyssna på låten "Billionaire". Det är verkligen DIN låt. x)<33

2010-06-27 @ 20:28:16
Postat av: Elin <3

jsg vet ! xD <33

2010-06-28 @ 01:10:43
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0