badat me Olga och Jessica

....vilket var väldigt.... uppfriskande så att säga  
nej men jag hoppade faktist i 4 eller 5 ggr så de va inte sådär övedrivet kallt. När vi hade badat så la vi oss och sola ett tag iaf sen kom Olga på att klockan va ganska mycket eller asså klockan va typ 20 i 3 men Jessica skulle klippa sig klockan halv 4 i flemingberg (?) så vi fick lite sådär halv brottom hem... Och sen när jag kom hem så gick jag och la mig och sola på baksidan(!). Men jag måste faktist bli lite brun till sommarlovet som är om 8 dagar! (fast igentligen bara 2 skoldagar eftesom den sista veckan nästan bara kommer bestå av utflyckter!) men de kommer nog behövas en lite tur till solariumet innan avslutningen, men vi får se (Hej canser!




(de e inte  bryggan som e sne, de e bara alla som ser lite snett )


Olga och Jessica


skulle bara visa att jag faktist har blivit lite bun men orkade bara ta en bild *lat - jag vet!*

 

 


Kommentarer
Postat av: BERRA PRUUH

HIHI ELIN

2010-08-19 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0