bad update!

men jag har varit i motala me familjen
och jag tänkte inte på att jag inte skulle kunna blogga (...!)
och om ni undrar vad jag har gjort där så har jag träffat typ halva "släckten" (jag venne om man kan kalla de släkt, men vi e typ de på längt håll eller nått (?)) men den stora anledningen till att vi va där va för att pappa skulle sitta 30 mil på en liten jävla cykel (eller han skulle me andra ord cykla vättern)

men pappa åkte dit i fredags och resten av familjen åkte dit igår på morgonen...

om de någon som e intresserad (?) cyckla pappa på under 10 timmar iaf

men jag sov inte så mkt igår natt, eftersom vi sov i tält och de låter "ganska" mkt när de typ 200 människor är runt omkring de så nu ska jag sova

♥ Puss&Godnatt! ♥


hitta den här bilden
jag blir ju för f*n kalla av att bara titta på den
(storvreta 2010)


ps. de kommer bilder från motala imorron

ps2. på onsdag ska vi äntligen sjösätta båten igen!
LÄNGTAR


Kommentarer
Postat av: Linäh

Jättefin blogg :)

/ Lina i 8bf (efter sommaren alltså..)

2010-06-21 @ 20:26:08
URL: http://mobilfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0