tog liiiiiiiiiiiite tid!

det tog typ 200 år för mamma att förhöra mig på allt eftersom hon måste kolla svaren efteråt hela tiden!

(och vi han faktiskt börja bråka också!)


men hur som helst.... sovmorgon till 10.20 imorse, sen skola som vanligt (hade första syslöjdslektionen och jag han typ precis börja virka en mössa xD ) sen fick vi sluta tidigare eftersom det tydligen inte va någon gympa (?) och då åkte jag och olga te tumba och typ bomba antons mobil (men han svara inte så nu e vi sura på honom!) men sen träffade vi iaf julia och lite annat folk. Och sen åkte jag och olga hem te julia och färgade hennes hår (y) och sen va klockan typ 6 och då hämta pappa mig vid stationen sen åt jag middag sen pluuuuuuuuuuuuuuuuuggg! 



och idag (och igår) har jag drogat ordet: fresssssssh! haha jag venne varför! x)


tyvärr har jag inga bilder från dagen eftersom min mobil inte direkt e bra! men här ↑ e en gammal bild från strapatsen xD

pöss på er människor! ♥


Kommentarer
Postat av: Maija

Haha, Fresssh Elin! :DD

Älskar bilden, och tjejen på bilden såklart! :*

<333



P.S Vad tror du bilden på min blogg föreställer? ^^ Kolla inlägget "gissa bilden" :) Krams o pöss<33

2010-12-03 @ 18:21:31
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0