jajaja ska blogga xD

idag gick jag upp vid 10... skulle till sjukgymnasen vid 1 så ja...
efter de åkte jag hem och somna om typ xD
sen vakna jag och tänkte kolla när jag behövde börja gör mig i ordning för träningen och när jag behövde åka, kom fram till att träningen började om 45 min fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!  typ ringde pappa och dampa lite men sen ringde jag till lilla söta emelie och sen kom hon och hämtade mig (fast jag packade väska och gjode i ordning mig på 5-10 min!)
träning = ont i knäna så bajs på de :D sen snacka vi lite om storvreta (innebandy cup), vi ska ju bo på hotell så jag hoppas att jag får dela rum med några bra människor eftersom tränarna tyvärr bestämer vilka man ska sova med "/ men jaja :P

nu har iaf jag planerat lite inför nyårsafton.... CHILL! :D ska va hos johanna med lite människor ^^
antingen ska jag sova hos camille eller så sover hon här, de får vi se sen :P


(bild från förra året ^^)

men nu ska jag sova för min kära lilla pappa fyller år imorgon idag! så jag ska upp tidigt :D


pöss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0