ja, jag ska !

har inte haft tid att blogga, eller igentligen har ju haft det men pappa stängde av internet och jag har inte orkat blogga från mobilen.... men GOD JUL i efterskott och jao.. ^^

fått lite allt möjligt i julklapp.... ny mobil (snart samma nr som förut!), ny säng, ny peak tröja (fett härlig grön färg) presentkort, parfym och massa annat najs ! jag e fett nöjd :D

idag har jag varit i skhlm fick med mig ett randigt linne och en väska hem... hann också lämmna tbx en parfym som jag fick 2 samma. Sen fick jag och mamma panik pga alla människor och åkte hem :P

imorgon blir det sjukgymnasten vid 1 sen mellandags-rea för fan! :D

de kommer bilder imorgon på julklapparna + dagens och morgondagens inköp ;) <3


-blame it on the pop.

-like omg bby.


bild från julen ;)

men nu ska jag gå och dö, puss på er (a) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0