GRATTIS BROR !

maija klaga på att jag aldrig bloggar så..... nu får jag väl ta och blogga då!

jag har iaf gått och blivigt riktigt förkyld, knarkar halstabletter! jag har tyvärr inte tid att vara sjuk (de har jag aldrig!) men ja... "/

idag fick jag iaf pengar av olga så imorgon tänker jag åka och sola. känner mig jätte blek!

några månader gammal bild, måste färga mitt hår igen! :D



idag fyller min kära lillebror 10! vafan, han va ju jätte liten alldeles nyss! :S

så vi firade honom lite i morse med paket och frukost på sängen, sen fick han välja midda (tacos) och snart blir det efterrätt (bär i ugnen med vit choklad på och sen glass till de!) MUMS!!! :D

men nu.... puss på er så länge så lovar jag att jag ska skärpa mig med bloggandet (igen)



Kommentarer
Postat av: Maija

Haha, bra du lyssnar på mig! :D <33



Sv; Haha jaa det är sant, men det kanske är när hon sätter i taggen för hoppet? x)

Sen kanske det tar ett tag innan den spricker, fast iingen aning.. xD

Kramar o Pössar <333

2010-12-20 @ 20:27:20
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0