easy as 1 2 3 ( . . . N O T )

inte bloggat på hela helgen.... eller jag bloggade ju i fredas men ja.... :/


(cp bild från i fredas!)

just nu är livet cp men helgen har varit riktigt najs! (för det mesta!) ;)

 

nu på kvällen va det iaf träning vilket va väldigt kul (förutom att jag ska hugga av min ben för att jag är jävlig ont i mina knän!) ...ända till efteråt - jag är inte ledsen, jag är inte sur, jag är bara JÄVLIGT irriterad!  så nu vet alla de!)

men nu ska jag gå och duscha människor, pöss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Maija

Sv; haha, det är faktist 4 till som läser min blogg! :o x'D -.-

Nej men jaa.. ")

Sötis picture! :*

<33 pussis <33



P.S Flum idag i kontoret! :DD (.. mohahaa..)

2010-12-06 @ 17:24:33
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0