.

tjena bloggen :')

idag vakna jag vid typ 12, käka och gjorde mig i ordning sen kom olga och sne drog vi till södertälje och mötte
tim (?) för att hämta en snabba cach som olga ville se (jag har redan sett!), vi ska iaf kolla på den imorron ;D
sen gick vi i lite afärer och jag hitta en tjock tröja som jag mååååååååste köpa imorron x)



 

men idag kommer pappa hem från skottland så de blir lite mys framför teven me familjen (Skulle ha dragit ut me Julia och några andra (?) men jag har fett ont i huvet så jag orkar inte)



(de e inte den jag ska köpa) Cooooolingar! xD

puss på dig ^^♥


Kommentarer
Postat av: Evelin♥

Fin blogg du har!<33

2010-08-20 @ 20:18:23
URL: http://eeevv.webblogg.se/
Postat av: Milla

Mina cooulingar :D

Fin design btw :)<3

2010-08-20 @ 20:46:32
Postat av: Elin <3

självklart milla! :P

tack x) <3

2010-08-20 @ 21:37:57
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0