får damp!

mitt internet har ju varit avstängt och det går seriöst inte att komma in på blogg.se från mobilen!
men nu är internett på och jag ska lova att blogga ordentligt igen!

idag är det ju torsdag och det betyder att jag hade sovmorgon, SKÖNT!
men ändå vakna jag med värsta huvudvärken och massa skit... "/ (pappa tror att jag har fått träningsvärk i huvet för att jag inte har tänkt på hela sommarlovet xD)
skolan va typ som vanligt idag(?)

imorron är det förbrödradagen i skolan (eller de har fått nått nytt konstigt namn men ja-ja) börjar iaf 9.35
sen när de där e slut måste jag skynda hem som fan(!) och äta nånting hämta väskan och sen drar jag på första matchen i år! (de e bara tränignsmatch men ändå!) FBI Tullinge - Tyresö Trollbäcken IBK (?)
håll tummarna (y)



men nu ska jag duscha
pöss!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0