dålig samvete x)

haha ja jag får faktiskt lite dåligt samvete när jag tänker på att jag inte bloggade igår :P
men intenet va avstängt och de funka inte att komma in från mobilen ;P

men ja... igår va ju första dan i skolan jätte roligt ..... *inte*  bara att stå ut !
de e typ 60 dagar till höstlov ;S

jaja idag e jag väldigt trött iaf... men de e bara att stå ut!

idag har vi iaf fått vårat nya schema, de va faktiskt helt okej (?)
måndagar börjar vi 8.30 och slutar 14.30 (jag slutar 15.20) 
tisdagar börjar vi 8.30 och slutar 15.45
onsdagar börjar vi 8.30 och slutar 14.35
torsdagar börjar vi 8.15 (jag börjar 10.10)
fredagar börjar vi 8.20 och slutar 13.20

men nu måste jag hjälpa till med maten xD *DuktigtElin*
pöss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0