asså allt e så fucking kompliserat

allt va lättare när man va liten....
ens största problem va typ att man hade ramlat och skrapat upp knät
nu e de typ ens minsta problem

orkar inte! 
alla tjatar på att man blir äldre och måste ta mer ansvar, 
om man inte orkar ta mer ansvar då? vad ska man göra då? 
ska man bara göra det ändå? eller, jag fattar inte? 

och vadå, 
jag blir ett år äldre,
ett år till som jag har klarat,
ett år närmare döden,
men vafan ska man behöva ta så mycket ansvar för?

jag är 13 år, 
om typ 80 år då kommer man sitta på nått jävla ålderdomshem och ruttna 
usch, jag blir äcklad, livet är så kort men ändå så långt! 
 
ORKAR INTE TÄNKA LÄNGRE !
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-08-29 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0